הפקת אירועי ספורט וימי כייף לחברות

05.03.2015 | מירב קרמין

הפקת אירועי ספורט וימי כייף לחברות , הפנינג , ימי עובדים ספורטיביים וימי ספורט

הפקת אירועי ספורט , ימי כייף לחברות , הפנינג , ימי עובדים ספורטיביים וימי ספורט לבתי ספר ע"י חברת סוויץ' בניהולו של ברק צור- מאמן כושר וכתב בריאות במגזין "לאישה", מפיק, מאמן ומרצה ברחבי הארץ במסגרת בתי ספר, מועדוני כושר, חברות הייטק ומפעלי עובדים.

להלן דוגמא ליום ספורט ולסוגי מתקנים ותחנות, כהצעה לחברות, ארגונים בתי ספר ואירועים פרטיים:

ספינינג – תחנה מס' 1
ספינינג הינו טרנד חזק במועדוני הכושר. הוא משלב מוזיקה קצבית והמון אנרגיה. אימון ספינינג דורש לפחות כרבע שעה של הסברי בטיחות וכיוון אופניים לפני שאפשר בכלל לרכב. אנו ניתן לתלמידים הדרכת בטיחות, כיצד לכוון וממה להיזהר ולאט לאט נעלה להם את הדופק ואת הקצב…

קיקבוקסינג – תחנה מס' 2
הקיקבוקס הינו אחד האימונים הכי "חמים" היום במועדוני הכושר בתחום אימוני הספורט הקבוצתיים. השימוש בשקי אגרוף עומדים מוסיף המון אקשן לאימון ויכולת לפתח טכניקה כמו באומנויות לחימה. הפעילות מתאימה לבנות ובנים כאחד ואין צורך בידע מוקדם בתחום . היתרונות הגדולים באימון זה שניתן לעבוד בזוגות על השק וכך לחסוך בציוד וכן שאין צורך יותר מדיי בהסברי בטיחות ובכיווני גובה.

מסלול מכשולים מתנפח – תחנה מס' 3 – (מתאים לבתי ספר)
עם "קריצה" למסלולי המכשולים בצבא, נעביר את התלמידים במסלול המורכב ממתקנים מתנפחים שפותחו במיוחד למסלול זה. בכל פעם מוזנק זוג שצריך לעבור את כל סיבוב המכשולים. ניתן בקלות להעביר כ 50 תלמידים בחצי שעה !!!

מתחם מתנפחים חופשי – תחנה מס' 4
במתחם זה נפעיל 2-3 מתנפחים אקטיביים היוצרים התמודדויות קצרות וכייפיות בין 2 מתחרים. בגלל שההתמודדות מסתיימת מהר, ניתן להעביר בתחנות אלו מסה גדולה של חבר'ה בזמן קצר. מאירועים קודמים, ניתן להגדיר מתחם זה כהצלחה.

משחקי שיווי משקל עם Balance Trainers – תחנה מס' 5
ה Balance Trainers משמשים לשיעורי מתיחות ושיווי משקל. אפשר ליצור סביבם מתחם מדליק של שיווי משקל המפעיל את כל הכיתה ביחד. כל קבוצת תלמידים מקבלת משימה שמחייבת אותם לשיתוף פעולה ותכנון.

מתחם Fit Balls – תחנה מס' 6
הכדורים הגדולים הגיעו מעולם הפיזיותראפיה. אנו נתן לתלמידים הצצה לעולם ה Core ונראה להם איך ניתן לחזק את שרירי הגב והבטן בעזרת חוסר שיווי משקל ונלמד אותם מדוע דווקא בגיל ההכנה לצבא חשוב לחזק את השרירים הפנימיים שתומכים בכל עצמות השלד.

הרצאה – תחנה מס' 7

למרות שמדובר ביום פאן וכייף, אנו מאמינים שאפשר גם ללמד ולתת טיפים פשוטים שיכולים לפעמים לפתור טעויות תפיסתיות בהקשר של ספורט ותזונה, במיוחד אצל בני נוער שמתעסקים מאוד עם המראה החיצוני שלהם.

להלן מס' נושאים אפשריים להרצאה:
1.משקל Out , אחוזי שומן ומסת שריר In
מדוע כל כך לא נכון להישקל, ממה מורכב רובו של גופנו ואיך זה משפיע על המשקל. איך נכון לבחון את מרכיבי הגוף ומה הקשר בין אימון משקולות וירידה במשקל.
2.מיתוסים בהקשר של ספורט ותזונה
כל כך הרבה מאיתנו מסתובבים עם אינפורמציה ששמענו ואנחנו לא בטוחים אם היא נכונה, אבל בכל זאת נצמדים אליה. מה נכון ומה פשוט קשקוש:
* כשמפסיקים להתאמן, השריר הופך לשומן.
* כפיפות בטן מורידות את הבטן.
* אם מזיעים מאוד, סימן ששרפנו הרבה קלוריות.
* אם אוכלים בערב, משמינים יותר.
הכנה לצבא
עם קבלת הצווים, הרבה מבני הנוער רוצים להתכנס לכושר. מה נכון ומה לא נכון לעשות. איך מתאמנים נכון ובעיקר נמנעים מפציעות. האם חשוב לרוץ עם משקלים על הגב ולהתמודד כבר בתיכון עם סחיבת אלונקות?

לקבלת פרטים נוספים צור עמנו קשר

תן לנו לתכנן את האימון המתאים לך ביותר

קבע אימון