אימון ספורט לפני ראיון עבודה – חשבתם על זה ?

05.03.2015 | מירב קרמין

ראיונות עבודה הם לא ספק גורם עיקרי ביצירת מתחים ולחצים בגופינו. מחקרים הוכיחו כבר מזמן כי פעילות גופנית משחררת לחצים ומתחים.
תהליך חיפוש העבודה בכלל וראיון עבודה בפרט גורמים לנו אי שקט ועצבנות. כבר בתחילת התהליך, עוד בשלב שליחת קורות חיים ניתן לראות איך המתח והעומס משפיע על הגוף והנפש שלנו.

ככל שנתקרב יותר לראיון העבודה כך התחושה הזאת תגדל. רובינו לא ישנים טוב בלילה הקודם לראיון עבודה חשוב, אנחנו קמים בבוקר מתוחים מאוד ועד שמגיעה שעת הראיון לעיתים נחוש עייפים ותשושים, דבר שיכול לבוא לידי ביטוי מול המראיין.

לכן, אנו ממליצים בתהליך חיפוש העבודה הקפידו לשחרר את הלחץ ע"י פעילות גופנית ועבודה עם מאמן כושר אישי, נוסף על כך תשקלו להכניס אימון כושר אישי לפני ראיון עבודה על ידי הגעה למכון הכושר או פגישה אם המאמן האישי שלכם כך תוכלו לפרוק את המתחים בפעילות ספורטיבית שתעשו ולהפוך את המתח לבריאות וחיזוק גופכם.
תרוויחו גם מכושר טוב וגם תגיעו לראיון העבודה הרבה פחות מתוחים ועצבניים. פעילות ספורטיבית המשחררת הורמונים חיוניים לאנרגיה יכולה לגרום לכם להיראות אנרגטיים, פחות מתוחים והרבה יותר אפקטיביים בראיון.
סוג הפעילות הגופנית יכולה להיבחר באופן חופשי על ידכם ולפי בחירה שלכם. כל פעילות גופנית שנעשית באופן תקין מזינה את הגוף באנרגיות טובות. בין אם בחרתם בריצה, יוגה, פילאטיס, אימון מכשירים או כל סוג אחר, כולם ללא יוצא מן הכלל יקנו לכם תחושת שחרור והקלה מעומסים נפשיים וגופניים הכרוכים בתהליך חיפוש מקום עבודה חדש.
כל אחד מאיתנו מודע לפעילות הגופנית שעושה לו טוב. חלקינו יעדיפו שעת ריקוד ואחרים שעה שלמה של יוגה. לאלו מביננו שיש להם מאמן כושר אישי, הוא יכול להרכיב אימון המתאים לכם לפריקת מתח וצבירת אנרגיה. המטרה הסופית היא לבחור את הפעילות הגופנית המתאימה ולעשות אותה באופן תקין כמובן (כדי לא לגרום נזקים לגוף).
אז במקום לשבת בבית ולצבור מתחים בגוף ובנפש, צאו לחדר הכושר הקרוב לביתכם או פשוט לפארק ליד מקום מגוריכם, תרוצו, תרקדו, תתעמלו ותתגמשו. כך תשרפו קלוריות ותצברו אנרגיות.
עוד המלצה חשובה, בתקופות לחוצות ולא רגועות הקפידו על תזונה נכונה. גם לפני ראיון עבודה הקפידו על המזונות שאתם אוכלים באותו היום. לא תרצו לשבת בראיון עבודה או מבדק בתחושת כבדות וחוסר נוחות הנובעת מתזונה שאינה מזינה. ולכן השתמשו בהיכרות עם גופכם ומאכלים אשר גורמים לכם לאי נוחות והימנעו מהם ביום זה.
ושיהיה לכם בהצלחה בתהליך חיפוש המשרה, שליחת קורות החיים ומעבר ראיון העבודה.

תן לנו לתכנן את האימון המתאים לך ביותר

קבע אימון